.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طنز/ آلودگی غذایی

اخیراً سخنگوی شورای شهر تهران از احتمال آلودگی گوجه‌فرنگی و سیب‌زمینی‌های موجود در میادین میوه‌وتره‌بار استان تهران خبر داده است.

خیلی‌ها از جمله رئیس اتحادیه فروشندگان میوه‌وتره‌بار این مطلب را تکذیب کرده‌اند. اما نظر اینجانب چیز دیگری ا‌ست.

تاریخ در جغرافیای ایران نشان داده که معمولاً هر چیز در این مرز پرگهر سیاسی می‌شود و دوره‌اش سرمی‌آید، به سرعت دچار آلودگی سیاسی می‌شود. همواره پس از «پاره‌ای توضیحات» آلودگی‌های سیاسی افراد، منجر به کشف انواع و اقسام آلودگی‌های دیگر هم می‌شود.

دو عنصر نامطلوب نامبرده فوق (گوجه‌فرنگی و سیب‌زمینی) طی چهار سال گذشته کاملاً به آلودگی‌های سیاسی دچار شدند. یکی در غائله گوجه‌فرنگی و بالا رفتن آن و دیگری در آستانه انتخابات دهم ریاست جمهوری. لذا با توجه به سرآمدن تاریخ مصرف سیاسی هر کدام از دو محصول فوق، طبیعی است که به انواع و اقسام آلودگی‌ها متهم شوند. اینجانب در محضر ملت شریف ایران اعلام می‌دارم که گوجه‌فرنگی و سیب‌زمینی ضمن ارتباط با عناصر معلوم‌الحال و براندازی چون «سوروس» به انواع اعتیاد، آلودگی‌های اخلاقی، براندازی، آشوب، مخملی و غیره متهم می‌باشند و تقاضای اشد مجازات را برای هر دوی این عناصر خواستارم، که همانا کوبیده شدن با گوشتکوب داخل دیزی است.

آقای حسین مهاجران، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه‌وتره‌بار در دفاع از این دو عنصر نامطلوب سیاسی گفته است: «گوجه‌فرنگی و کدو و بادمجان جزو صیفی‌جات به‌‌شمار می‌آیند و همه از کود رشد و تغذیه می‌کنند. آلودگی این نوع تولیدات کشاورزی به معنای آلودگی انواع کودهای مرغی و گوسفندی است که درخصوص صحت آن، این مسئله ریشه در اصل دیگری دارد.»

اطلاعیه

به‌حمدالله منبع تغذیه عناصر نامطلوب اخیر هم مشخص شد، لذا تقاضای دستگیری و اشد مجازات انواع مرغ و گوسفند را نیز دارا می‌باشیم. اگر لازم است برویم دم مرغداری و گوسفندداری هم یک تظاهراتی انجام بدهیم.

(گروهی از عناصر خودجوش ناپیوسته)

شهرام شکیبا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.